One month to go... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Laura-en-suus-weg-van-huus - WaarBenJij.nu One month to go... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Laura-en-suus-weg-van-huus - WaarBenJij.nu

One month to go...

Door: Suzanne Mul en Laura Adriaansen

13 Juni 2016 | Nederland, Maastricht

Hi allemaal,

Nog tentamens te maken en andere opdrachten inleveren, maar wij zijn met onze gedachten daar al voorbij! Over 4 weken is het dan eindelijk zover! Dat wilde plan van september vorig jaar wordt nu werkelijkheid! Wij zijn volop bezig met alle voorbereidingen. Tickets zijn geboekt, inentingen gezet en recepten voor de malariapillen zijn binnen. Nu alleen nog nadenken over de onnozele dingen zoals een reisdagboekje, hoeveel paar sokken en welke rugzak moeten we meenemen...? Één koffer is al gereserveerd voor alle medical supplies die wij mee zullen nemen naar Soroti Hospital.

Voor de mensen onder ons die zich afvragen: waar hebben die twee het over?

Van 11 juli tot en met 8 augustus gaan wij naar Soroti, Oeganda, om daar een steentje bij te dragen aan de gezondheid van de lokale bewoners. Samen met Evert en Nel van project Soroti zullen wij ons uiterste best doen om een klein verschil te kunnen maken! Leerzaam voor ons en hopelijk een beetje 'helpful for them". De laatste dagen van de reis zullen wij een safari maken door het prachtige land en hopelijk zien we de Big 5!

Vind je het interessant wat wij gaan doen, volg dan in de maand juli onze reisblog en blijf op de hoogte! Of stuur één van ons een persoonlijk bericht met je mailadres en ontvang een reminder als we een nieuw verhaal hebben gepost!

Wij hebben er zin in!

Houdoe en ajuus!

Suzanne en Laura

• 13 Juni 2016 - 21:58

Esther:

Heel veel plezier en succes met het mooie werk! Blijf je volgen hoor ! Spannend! Liefs Esther

• 13 Juni 2016 - 22:07

Dian:

Super dat wilde ik altijd toen ik jong was als zuster daar te gaan werken. Ik wens jullie veel succes en plezier. Geniet en leer ervan

• 14 Juni 2016 - 23:41

Lisette :

Lieve Suus en Lieve Laura,

Wat super stoer dat jullie dit doen! Ik weet zeker dat jullie een verschil kunnen maken. Soroti zal nooit meer hetzelfde zijn :-) En vergeet niet om te genieten van alle indrukken en de nieuwe wereld die voor je opengaat.

Pad goed op jezelf en ook een beetje op elkaar X

• 11 Juli 2016 - 19:52

Diny:

Hai

Je kent mij niet eens maar ik vind het ongeloofelijk stoer wat jullie gaan doen. Veel succes en ervaring plezier en verhalen.

Diny Beekhuizen ( Buurtzorg)

• 12 Juli 2016 - 23:53

Hennie Trentelman Klaassen :

Heel veel succes met alles, en geniet vol op van jullie laatste dagen

oeganda gr Hennie TR Klaassen